Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

03 - Το βυζί ή το γάλα - Jorge Bucay

Ο ΧΟΡΧΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ σ' όλες τις επισκέψεις, όμως, για κάποιο λόγο, θυμάμαι σαν τώρα όλες όσες μου αφηγήθηκε τον ενάμιση χρόνο που έκανα θεραπεία μαζί του. Ίσως είχε δίκιο όταν έλεγε ότι αυτός ήταν ο καλύτερος τρόπος να συγκρατήσεις στη μνήμη σου γνώσεις.
Θυμάμαι τη μέρα που του είπα ότι ένιωθα πολύ εξαρτημένος, πόσο με ενοχλούσε αυτό και πώς, ταυτοχρόνως, δεν μπορούσα να στερηθώ όσα έπαιρνα από εκείνον σε κάθε μου επίσκεψη. Είχα την αίσθηση ότι ο θαυμασμός και η αγάπη που ένιωθα για τον Χόρχε μ' έκαναν να εξαρτώμαι υπερβολικά από το βλέμμα του και μ' έδεναν πολύ στη θεραπεία του.






Πεινάς για να μάθεις,
πεινάς για να μεγαλώσεις,
πεινάς για να γνωρίσεις,
πεινάς για να πετάξεις...
Μπορεί σήμερα
εγώ να είμαι το βυζί
που σου δίνει γάλα,
που καταλαγιάζει την πείνα σου...
Είναι καταπληκτικό
που σήμερα αναζητάς αυτό το βυζί.
Μην ξεχνάς, όμως:
δεν είναι το βυζί
που σε τρέφει.
Είναι το γάλα!

Απόσπασμα από το βιβλίο του Jorge Bucay με τίτλο «Να σου πω μια ιστορία»

Διαβάστε περισσότερα:

01 - Ο αλυσοδεμένος ελέφαντας – Μια διδακτική ιστορία
02 - Κοινός Παράγοντας - Jorge Bucay
04 - Tο Τούβλο Μπούμερανγκ - Jorge Bucay 
05 - H Αληθινή Αξια του Δαχτυλιδιού - Jorge Bucay 


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ;

KANE LIKE ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ street2310.blogspot.com


back home


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...